Ga direct naar


Coastal Business: Identiteit en de kunst van het verleiden

cijferpresdonderdag 30 juni 2011 10:50

Het zoeken naar een eigen identiteit is wellicht de grootste drijfveer van de komende jaren. Om als land, stad of bedrijf de bezoeker te kunnen verleiden, moet je uniek zijn en jezelf kunnen profileren. Waar kwaliteit, prijs en service nog niet zo lang geleden het verschil maakten, zijn dit nog slechts randvoorwaarden om mee te mogen doen in de strijd om de gunst van de consument. En dit alles in het Coastal Business perspectief waar wij allemaal in werken! Daarom organiseerde Kenniscentrum Kusttoerisme op 30 juni jl. de bijeenkomst "Coastal Business: Identiteit & de kunst van het verleiden".  

Programma

Het programma werd geopend door Sjoerd Heijning, gedeputeerde voor recreatie en toerisme van Provincie Zeeland.

Vervolgens presenteerden Rosa van Roosendaal & Diana Korteweg Maris namens Kenniscentrum Kusttoerisme de toeristische cijfers voor Zeeland over het jaar 2010 en actuele trends en ontwikkelingen in de toeristische markt. Bekijk hun presentatie hier.

Daarna was het woord aan Paulus Huitema. Hij ging in op Identiteit & de kunst van het verleiden.

Margot Tempelman sloot de bijeenkomst af.

« Terug





Snelkoppelingen

Bookmark and Share