Ga direct naar


Wellness in de Delta. Kansen en voorbeelden verzameld

Voorzijde Themarapport Wellnesswoensdag 01 december 2010

Wellness is populair! Dit blijkt uit de aandacht die door het bedrijfsleven, de media en de politiek aan het onderwerp wordt besteed. Wellness betekent tegenwoordig meer dan een combinatie van 'wellbeing' en 'fitness' en overstijgt ook de Van Dale definitie - het lichamelijk welbevinden en alle activiteiten, voorzieningen en producten die hieraan kunnen bijdragen. Wellness is een begrip geworden. Deze themapublicatie 'Wellness en de Delta. Kansen en voorbeelden verzameld' gaat in op wellness in het Deltagebied. Het eerste deel verkent het begrip wellness: wat is de historie en hoe ziet de markt er nu uit? Deel 2 gaat in op het project 'Vitaliteit - wellness, een zee van kansen' dat Economische Impuls Zeeland en het Kenniscentrum Kusttoerisme van 2008 tot en met 2010 uitvoerden. De resultaten van het project worden beschreven en deelnemende ondernemers vertellen over hun ervaringen. In het laatste deel komen gegevens over de marktsituatie en ervaringen vanuit het project bijeen en worden de kansen voor ondernemers in de Delta uiteengezet.

Themapublicatie Wellness in de Delta

« Terug




Snelkoppelingen

Bookmark and Share